Zoznam produktov podľa výrobcu Inglesina

Značka Inglesina

Toľko generácií v toľkých krajinách sveta sa už vozilo v kočíkoch značky Inglesina, toľko detí urobilo svoje mamičky šťastnými svojím úsmevom. Narodením každého nového dieťaťa, prichádza na svet aj nová mamička a od tejto chvíle sa poslaním Inglesiny stáva starosťou o ňu a jej dieťatko vytváraním sveta plného lásky, sveta, v ktorom je všetko vyrobené srdcom. Snúbi sa v ňom pohodlie a účelnosť, rovnako tak, ako kvalita a štýl s tými najprísnejšími bezpečnostnými predpismi - to všetko robí z Inglesiny celosvetovo známu značku pre najmenších.

Značka Inglesina



Toľko generácií v toľkých krajinách sveta sa už vozilo v kočíkoch značky Inglesina, toľko detí urobilo svoje mamičky šťastnými svojím úsmevom. Narodením každého nového dieťaťa, prichádza na svet aj nová mamička a od tejto chvíle sa poslaním Inglesiny stáva starosťou o ňu a jej dieťatko vytváraním sveta plného lásky, sveta, v ktorom je všetko vyrobené srdcom. Snúbi sa v ňom pohodlie a účelnosť, rovnako tak, ako kvalita a štýl s tými najprísnejšími bezpečnostnými predpismi - to všetko robí z Inglesiny celosvetovo známu značku pre najmenších.



História Inglesiny



História talianskej značky Inglesina sa začala prekvapivo: na začiatku to bola vášeň jej zakladateľa, Liviana Tomasi, pre mechaniku a štyri kolieska. Mladý Tomasi, bol pôvodne zaujatý svetom autokár a venoval sa ich stavbe a vylepšovaniu. Potom, to bol už len krôčik od motora ku kočiarikom - obzvlášť s podporou a inšpiráciou jeho ženy, Bruny.

Tak sa v decembri roku 1963, spolu so svojimi bratmi Augustom a Sergiom, Liviana Tomasi rozhodol pre odvážny a ako sa neskôr malo ukázať, prezieravý čin: založil značku L'Inglesina Baby a vytvoril prvý kočík v anglickom štýle London, ktorý je dodnes inšpiráciou pre nezameniteľný štýl Inglesiny.

Značka zažila trvalý strmý rast popularity, vďaka svojej viditeľnosti na talianskom trhu. Prvú dekádu bola Inglesina koncentrovaná na tvorbu kočíkov v klasickom anglickom štýle (dodnes je nezameniteľnou ikonou Inglesiny kočík Classica, "kráľovná kočíkov"), ale hneď na začiatku 70. rokov, uviedla nový revolučný športový kočík Apollo (pomenovaný ako pocta novej vesmírnej ére). V 80. rokoch a celé ďalšie dekády, sa Inglesina začala predávať po celom svete rozširujúc svoju produktovú líniu o detské sedačky, autosedačky, stoličky a ďalšie výrobky pre deti.

V máji 1992, bola Inglesina prvýkrát prezentovaná na vtedajšom Medzinárodnom veľtrhu spotrebného tovaru v Brne. Päť exponátov natoľko zaujalo československé zákazníčky, že sa Inglesina rozhodla vymenovať svojho oficiálneho importéra a distribútora pre vtedajšie Československo. Od toho okamihu aj naše mamičky mohli užívať kočíky a neskôr ďalšie výrobky navrhnuté a vyrobené srdcom.

Dnes je Inglesina, jednou z vedúcich spoločností na medzinárodnej scéne, ktorá sa špecializuje na špičkové výrobky pre najmenších. Reprezentuje jedinečný "Made in Italy" štýl, ktorému s dôrazom na eleganciu a kvalitu slúži už takmer 50 rokov po celom svete.

Názov Inglesina



Za anglo-saskou inšpiráciou slova, sa ukrýva talianska realita. Prečo sme vybrali meno Inglesina?

Odpoveďou je prvý kočík, ktorý sme vyrobili v 60. rokoch minulého storočia. Model London bol inšpirovaný tradíciou elegantných kočíkov britského kráľovského dvora. Odtiaľ "Inglesina" - v taliančine znamená - Angličanka.



VÝROBKY INGLESINA ZAUJMÚ NA PRVÝ POHĽAD SVOJIM JEDINEČNÝM DIZAJNOM. ČÍM SA NAŠI DIZAJNÉRI INŠPIRUJÚ?



Všeobecne by sme chceli povedať, že životom v celej jeho nezbadatelné šírke a rozmanitosti. Ale Inglesina postupuje pri vývoji svojich výrobkov úplne racionálne a inšpiráciu čerpá z tých najprirodzenejších zdrojov v závislosti od druhu výrobku.


DETI


Väčšina našich pracovníkov rovnako ako my a naši zákazníci sú rodičmi. Naše deti nám sú obrovskou inšpiráciou, ktorá sa nikdy nevyčerpá. Svojimi neuveriteľnými kúskami nás vždy dokážu prekvapiť a pobaviť. Nesnažíme sa prerobiť, sami sme boli rovnakí, ale hľadáme riešenia, ktoré im umožnia bezpečne prežiť prvé chvíle, mesiace a roky ich života a ich rodičom si tieto nezabudnuteľné a hlavne neopakovatené okamihy užiť bez strachu.


MÓDA



V skupine kočíkov je základom každej kolekcie jej farebnosť. Tu sa Inglesina inšpiruje trendmi v odievaní, pretože ako už bolo mnohokrát povedané, kočík sa môže stať, ak je krásny, veľmi zaujímavým módnym doplnkom. Nie je to samozrejme len o farbách, ale aj o vzoroch, nových textilných materiáloch, ale aj technológiách. Výsledkom potom je tá časť kolekcie, ku ktorej sa mamička môže obliecť podľa poslednej módy, ktorá je jednoducho trendy. Iná časť kolekcie býva navrhnutá ako elegantná a tá je inšpirovaná nadčasovými prvkami klasickej anglickej módy. Tretia časť kolekcie býva odrazom meniacich sa životných štýlov. V súčasnej dobe je veľmi aktuálna inšpirácia zdravými životnými štýlmi, športom, pobytom v prírode, a to sa odráža v použití prvkov outdoorového oblečenia (pracky, pásky, dvojité štepovanie) na riešenie niektorých modelov kočíkov. Pred niekoľkými rokmi boli rovnako aktuálne technické a technologické akcenty prejavujúce sa použitím technických tkanín s leskmi alebo priamo s efektmi navodzujúce pocity kozmických technológií s hrubšou štruktúrou tkaniny.



ŠPORT



Šport tvorí veľmi dôležitú časť života mladých aktívnych ľudí. A medzi nich, patria rozhodne aj rodičia. V športe nájdeme nevšedné farebné kombinácie a varianty, väčšinou inšpirované prírodou či ihriskami, kde sa odohráva veľa športov. Tieto kombinácie sú preverené časom a prinášajú nadčasovosť a stabilitu, ktorá udržuje kočíky aktuálne aj pre druhé alebo tretie dieťa. Športové náradie je veľakrát vystavené extrémnemu namáhaniu, nepriaznivému pôsobeniu terénu, chvíľkovému preťažovanie a to všetko pri maximálnom znižovaní hmotnosti. Preto sa v športe tiež inšpirujú naši konštruktéri, ktorí tu nachádzajú inšpiráciu v nových materiáloch, konštrukčných riešeniach komponentov zjednodušujúcich manipuláciu s kočíkmi či autosedačkami.


AUTÁ



Ďalším inšpiračným zdrojom je automobilový priemysel. Je to najviac vidieť na použitých materiáloch kovových konštrukcií kočíkov, na povrchových úpravách kovových častí aj na farbách alebo odleskoch plastových dielov i na ich tvarovom riešení či na tom, koľko plastových dielov konštruktér použije. V polovici deväťdesiatych rokov boli veľmi módne farebné kovové konštrukcie (väčšinou inšpirované u Ferrari) nahrádzajúce do tej doby uniformnú, tmavo-modrú farbu. Na prelome tisícročia prichádza Inglesina so striebornou metalízou, aby neskôr rozšírila ponuku o grafitovú farbu evokujúcu použitie kompozitných uhlíkových materiálov. Najnovším trendom je titanium, skvele ladiace s perleťovými odleskami použitých textílií.


ARCHITEKTÚRA



Pre skupinu výrobkov určené do domácnosti, je zdrojom inšpirácie architektúra. Detské stoličky, prenosné lehátka alebo miesto, kde môže mamička prebaliť svoje dieťa. To všetko sú predmety, ktoré môžu svojim výtvarným poňatím interiér rozžiariť, alebo tiež zraziť do priemernosti. Pre túto skupinu výrobkov vyvinula Inglesina samostatné poňatie dizajnu, ako farebnosťou tak aj tarovým riešením a tiež ich prezentáciou pod značkou Mhome.
Viac
Zobrazujem 1 - 15 z 15 položiek

Kategórie

Zľavnené produkty

Súhlasím

Súbory Cookie

Súbory cookie používáme k tomu, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok z pozerania našich webových stránok. Používáním našich webových stránok vyjadrujete svoj súhlas s umiestnením súborov cookie vo vašom zariadení. Viac informácií